Header Ads

iulia logo design

Cum sa tii vizitatorii mai mult timp pe blogul tau

Durata de timp pe care o petrec vizitatorii pe site-ul tău poate fi un factor esențial în determinarea succesului siteu-lui respectiv.
Obținerea de trafic sub forma de mii de vizitatori unici pe zi, este fără valoare în cazul în care vizitatorii site-ului rămân pe pagină doar câteva secunde.
Știm cu toții că există diverse metode neortodoxe de a aduce vizitatori pe site, prin trafic automat, spam, titluri pompoase, etc., dar acestea reprezintă partea urâtă a internetului, Google penalizează astfel de procedee, iar pe termen lung asemenea practici dăunează grav, câteodată chiar iremediabil, site-ului.
Nimănui nu-i place să fie mințit sau atras într-o cursă, deci un vizitator câștigat cu forța este un vizitator pierdut pentru totdeauna, căci va evita pe viitor să îți acceseze site-ul. Ideea de bază pentru o bună funcționare o reprezintă, în primul rând, conținutul care trebuie să fie unic, valoros din punct de vedere al calității informației, atât pentru a câștiga vizitatori noi, cât și pentru a fi recomandat de către aceștia și, bineînțeles, să rămână cât mai mult pe site. 
Există anumite lucruri pe care le poți faci în modul de prezentare al paginilor și posturilor care vor maximiza șansele ca vizitatorii să fie păstrați pe site pentru o perioadă mai lungă de timp.
copil cu laptop

Cu cât vizitatorii rămân mai mult pe site, crește și oportunitatea de a valorifica financiar vizita, să acceseze o reclamă sau un link către un anumit produs promovat (procedeu denumit call to action).
Pentru a păstra atenția vizitatorilor sau o concentra spre un anumit link/articol/produs e bine să ții seama de anumiți factori.
Elimină link-urile externe care nu sunt necesare de pe prima pagină și folosește în articole link-uri interne.
De asemenea, dacă ai prea multe bannere și link-uri de afiliat pe toate paginile site-ului, este un lucru care se poate întoarce împotriva ta căci vizitatorii vor fi tentați să părăsească site-ul prea repede, astfel Bounce Rate (indicator de calitate ce analizează procentul vizitelor unice pe un site) îți este afectat.
Încearcă să atragi vizitatorii, oferindu-le doar link-uri relevante către o altă pagină internă a site-ului tău. În acest fel, când vor părăsi site-ul o vor face de pe o altă pagină, nu direct de pe cea pe care au intrat. Pentru asta poți folosi un plugin util, pentru Wordpress, Related Posts Plugin prin care poți adăuga link-uri relevante la finalul articolului prin care cititorii sunt redirecționați spre alte articole.
Important este mesajul pe care îl percepe cititorul, de aceea concentrează-te pe furnizarea de informații valoroase. Un articol cu conținut ridicat din punct de vedere informativ este mult mai eficient și mai bine primit de către public decât publicitatea „pe față”. Nu uita că oamenii sunt „bombardați” peste tot de reclame și dacă spui doar că produsul X este foarte bun, efectul va fi zero. Conținutul inedit și valoarea pe care o oferă este liantul care te ajută să construiești o relație cu cititorii.
Iar ca orice relație și asta are nevoie de încredere de ambele părți.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.